Wat een feest, sinds afgelopen augustus hebben wij een nieuwe klant met een maatwerkabonnement voor het functioneel applicatiebeheer van Medimo.
De klant heeft zelf ook een functioneel applicatiebeheerder. Deze is echter druk met tal van andere applicaties en is niet 5 dagen in de week, 8 uur per dag, beschikbaar. En daarom pakken wij het functioneel applicatiebeheer Medimo nu gezamenlijk op.
Pas als we een organisatie goed kennen, kunnen wij ervoor zorgen dat Medimo een organisatie optimaal ondersteunt. Daarom hebben wij ons de afgelopen maand verdiept in: Wat vindt deze zorgorganisatie echt en concreet belangrijk? Hoe verlopen hun werkprocessen in detail? Wat zijn hun doelstellingen op het gebied van medicatie?
Dit alles hebben wij eerst goed doorgesproken. Daarna hebben we deze onderwerpen, samen met de inrichting van Medimo, de bijbehorende context, allerlei detail werkafspraken en de reden voor gemaakte keuzes (het 'waarom') vastgelegd in onze Saar. Het is elke keer weer leuk om nieuwe zorgorganisatie zo goed te leren kennen!
Met de eigen functioneel applicatiebeheerder hebben we natuurlijk ook om tafel gezeten. Besproken is welke taken wij kunnen overnemen en wat wij juist gezamenlijk gaan oppakken. Doordat wij op kantoortijden altijd bereikbaar zijn, kunnen we gebruikersvragen en problemen, indien nodig, direct oppakken.
Vanzelfsprekend houden wij alle nieuwe ontwikkelingen van Medimo, koppelingen naar andere dossiers en applicaties (zoals in dit geval Ysis en Qic) en medicatiebeleid goed bij. Net als wet- en regelgeding natuurlijk.
Wij worden er blij van, maar belangrijker: wij hopen onze klant ook!